Procedure Webbestelling

  • Je gaat naar het tabblad “Readers” of via de home page via de button in het blok Materiaal.
  • Het zoekvenster kun je gebruiken om de gewenste reader te vinden, door te zoeken op bijvoorbeeld. Een woord uit de titel of het ID-nr. (deze wordt vaak door de opleiding aangegeven op de literatuurlijst)
  • Door op de button “Bekijk” te klikken leest u een korte omschrijving.
  • Klik op “Winkelmand”
  • In het winkelmandje zie je 1 bestelling staan, wens je nog meer readers dan doe je die ook in het winkelmandje.
  • Controleer het winkelmandje of je het/de juiste artikel(en) hebt besteld, anders wijzig je de bestelling en “Winkelmand bijwerken”.
  • Ga door middel van de button “Doorgaan naar afrekenen” naar het volgende scherm
  • Je kunt kiezen om in te loggen, als je al een account hebt,
  • Anders vul je hier de (factuur)gegevens in,
  • Wil je dat de reader naar een ander adres wordt gezonden bijvoorbeeld een privéadres dan vul je die ook in, door een vinkje opent zich het scherm voor deze gegevens.
  • Je kunt als je nog geen account hebt deze aanmaken door het vinkje te zetten, maar dit is niet verplicht.
  • Controleer je bestelling en selecteer je bank en ga akkoord met de voorwaarden.
  • Nu kom je in het Ideal-gedeelte en rond je de betaling af.
  • Vervolgens ontvang je een bevestigingsmail van de bestelling ook bevat dit mailbericht je digitale factuur.
  • Vervolgens verzenden wij het dictaat.
  • Je zult je bestelling meestal binnen 5 werkdagen ontvangen.

 

Als je nog vragen hebt, dan kun je contact met Fenny Dijkhuizen, onze officemanager opnemen. Via onderstaande mailadres of telefoonnummer.